Poziv za sudjelovanje u Erasmus+ projektu
Autor: Krešimir Vurnek, 22. 8. 2023.
Poziv za sudjelovanje u Erasmus+ projektu „Svi smo mi jednaki“ u školskoj godini 2023./2024. osoblju Ekonomske škole Velika Gorica Natječaj je otvoren od 22.8. 2023. do 31.8 2023. (12:00)
Ciljevi projekta
1.U području Planiranja i programiranja rada - želimo razviti nove strategije planiranja radnih materijala prema vrsti teškoće.
- U području Poučavanja i podrška učenju - želimo primijeniti nove postupke, metode i oblike rada uz primjenu odgovarajućih individualiziranih materijala za učenje.
- U Području Postignuća učenika i ishodi učenja -a) želimo usvojiti nove alate za vrednovanje i praćenje postignuća učenika sa specifičnim poteškoćama.
- U Području - Postignuća učenika i ishodi učenja - b) želimo povećati uključenost roditelja u rad Škole
Ishodi projekta
-identificirati vlastita i učenikova emocionalna stanja
-primijeniti osnove SEL-a (socijalno emocionalno učenje)
-koristiti digitalne proizvode koji nude SEL strategije poučavanja
-napraviti plan s uputama za izradu materijala prilagođen učeniku s posebnim potrebama (autizam, Down)
- prilagoditi radne materijale prema vrsti potrebe (autizam, Down)
-igranje uloga i viđenje svijeta iz perspektive autistične osobe
-napraviti aktivnosti za sprječavanje izolacije učenika i ometajućeg ponašanja
-identificirati specifičnosti tinejdžera koji uče (određena psihološka pozadina i njen učinak na potrebe i učenje)
-primijeniti tehnike osnaživanja vršnjačke interakcije i podrške s drugim učenicima s posebnim potrebama
-razviti učinkovite komunikacijske strategije za osnaživanje odnosa u učionici
-razviti tehnike dobre suradnje s roditeljima učenika
-razmijeniti mišljenja i prakse, podijeliti poteškoće i rješenja s kolegama
Aktivnosti sudionika
Za planirane petodnevne tečajeve predviđeno je sudjelovanje ukupno 16 osoba – po dvije ili tri za svaki tečaj,
- Tečaj „Inclusive education“, organizator ITC International. (Prag, 3 osobe)
-Razumjeti prednosti i nedostatke pristupa kao što su inkluzija, integracija i mainstreaming kako bi se unaprijedila dobra kvaliteta obrazovanja i osposobljavanja za sve učenike.
-Razvijati autonomiju učenja učenika samousmjerenim pristupom praktičnom učenju, razraditi prethodno znanje učenika, potakniti učinkovitu upotrebu argumenata i dokaza, koristiti ispitivanje kao alat učenja.
-Provesti i evaluirati odgovarajuće strategije djelovanja prema potrebama učenika kako biste spriječili pristranost, napuštanje škole i antisocijalno ponašanje učenika.
-Potaknuti istraživanje prepreka i ograničenja s kojima se hendikepirani učenici suočavaju unutar obrazovnog sustava.
-Primijeniti umjetnost i kreativnost u radu s osobama s fizičkim (ne)sposobnostima.
-Razumjeti značenje “pedagogije svakodnevnog života” za osobe s mentalnim poremećajima.
-Steći tehnike za rad s heterogenim učionicama i zajednicama, nositi se s povećanom raznolikošću učenika, podržati uključivanje različitih manjina u redovno obrazovanje.
-Upoznati kolege različitih nacionalnosti unutar EU-a, uključite se u međukulturalno iskustvo učenja, razmijeniti ideje i izgraditi mrežu za buduću međunarodnu suradnju.
-Steći šire razumijevanje praksi, politika i sustava obrazovanja različitih zemalja, njegujte međusobno poštovanje, međukulturalnu svijest i ugradite zajedničke vrijednosti obrazovanja i osposobljavanja.
-Obogatiti komunikacijske vještine, poboljšati kompetencije stranih jezika, proširiti profesionalni vokabular i promicati široku jezičnu raznolikost EU-a.
- Tečaj „Social Skills in the Diversity era“, organizator Erasmus Learn by Oloklirosi. (Grčka, 3 osobe)
- Osposobiti nastavnike za pomoć učenicima u stjecanju socijalnih vještina
- Pružanje uvida u različite aspekte društvenog razvoja
- Učenje kako poučavati sadržaj dječjih prava u razredu kroz iskustveno, participativno učenje.
-Poticanje nastavnika da uključe učenike u praktične mehanizme učenja putem participativnog, uključivog i kreativnog pristupa
-Promicanje svijesti o raznolikosti
-Razmjena iskustava i dobrih praksi u područjima iskustvenog i suradničkog učenja
-Razvijanje učinkovitih komunikacijskih strategija za osnaživanje odnosa u učionici
- Učenje tehnika upravljanja sukobima i protiv zlostavljanja
-Jačanje samosvijesti i emocionalne inteligencije učenika.
- Tečaj „Social-Emotional Learning and Safety Skills in Finnish Education“, organizator Europass Teacher Academy (Finska, 3 osobe)
- Upoznati osnove SEL-a (socijalno emocionalno učenje)
-Upoznati elemente sigurnosnih vještina;
-Naučiti kako koristiti EdTech za poticanje SEL-a
-Ojačati vlastite komunikacijske vještine
-Razviti društvene i emocionalne vještine za povećanje dobrobiti
-Napraviti planove lekcija.
4.Tečaj „The Generation Gap: Understanding and Responding to Teenagers’ Needs", organizator Europass Teacher Academy Netherlands (Amsterdam, 2 osobe)
-Bolje razumjeti i identificirati specifičnosti tinejdžera koji uče (određena psihološka pozadina i njen učinak na potrebe i pristupe tinejdžera učenju)
-Pronaći strategije za postavljanje/stvaranje uspješnog okruženja za učenje
-Osmišljavati tečajeve, birati i/ili razvijati materijale uzimajući u obzir osobine i interese ove posebne dobne skupine
-Procijeniti i prilagoditi dostupne materijale
-Pronaći prikladne metode i materijale koji bi motivirali tinejdžere u nastavi
-Uključiti glavne ideje o autonomiji učenika kako bi pomogli svojim učenicima da postanu autonomniji
- Uključiti timski rad, suradnju ili zadatke slične projektu
5.Tečaj „We Are All Special: Inclusion and Support for Students with Special Needs In and Out of the Classroom",organizator Europass SRL (Firenca, 2 osobe)
-Steći, razmisliti, osvježiti znanje o glavnim nedostacima kao što su poteškoće u učenju, intelektualnom i tjelesnom razvoju;
-Razmijeniti mišljenja i prakse, podijeliti poteškoće i rješenja s kolegama;
-Iskusiti konkretne aktivnosti za sprječavanje izolacije i ometajućeg ponašanja, koje se mogu ponoviti u učionici;
-Naučiti kako osnažiti vršnjačku interakciju i podršku s drugim učenicima s posebnim potrebama i kolegama iz razreda;
-Vježbati učinkovitu i pozitivnu komunikaciju s roditeljima.
6. Tečaj „Identifying Barriers to Learning – A Special Educational Needs“ , organizator ShipCon - ShipCon Limassol Ltd (Barcelona, 3 osobe)
-Razumijevanje autizma i viđenje svijeta iz perspektive autistične osobe
- Identificirajte ključne karakteristike povezane s poremećajem iz autističnog spektra.
- Naučiti identificirati uzroke ponašanja
- Razumjeti i upravljati procjenom rizika ponašanja
- Naučiti pozitivne i praktične strategije za intervenciju i prilike za uključivanje
Cijeli projekt sufinancira Europska komisija, a odobrila ga je Agencija za mobilnost i programe EU iz čega su pokriveni troškovi: pripreme, prijevoza, smještaja, prehrane, organizacije tečaja, osiguranja i kulturoloških aktivnosti. Za točnost podataka odgovorna je Ekonomska škola Velika Gorica.
Svim sudionicima mobilnosti izdat će se Europass Mobility dokument s kojim se priznaje internacionalno stručno usavršavanje.
Kriteriji odabira sudionika
Natječaj je otvoren za sve članove osoblja EŠVG
Sudionici koji će biti odabrani moraju ispunjavati jedan od navedenih dodatnih kriterija iz područja
aktivnog sudjelovanja nastavnika u radu Škole
- organizacija i priprema školskih, županijski/međužupanijskih i državnih natjecanja, priredbe škole
- rad u povjerenstvima škole
- promocija nastavnika u više zvanje
Način prijave
Osoblje šalje
- Europass CV
- Motivacijsko pismo
- prijavu-- popunjen prijavni obrazac – u prilogu
s naznakom „Natječaj za Erasmus+ „Svi smo mi jednaki“ u pismenom obliku u tajništvo škole.
Povjerenstvo će odabrane članove za svaki pojedini tečaj predstaviti Nastavničkom vijeću, a Nastavničko vijeće će potvrditi njihov izbor. Rezultati natječaja i odabir polaznika bit će prezentirani Nastavničkom vijeću. Nastavničkom vijeću bit će prezentirana i lista rezervnih kandidata koji idu na tečaj u slučaju da odabrani polaznik neće moći ići na tečaj zbog nepredviđenih okolnosti na koje ne možemo utjecati.
Učenici i roditelji mogu iz e-Dnevnika ispisati potvrde o školovanju učenika koje mogu koristiti za različite svrhe [ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge]. Potvrda sadrži elektronički pečat i koristi se u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. U padajućem izborniku učenik iii roditelj mogu odabrati odgovarajuću svrhu potvrde iz šifarnika i nakon toga ispisati potvrdu. Ovako generirana potvrda je u pdf formatu, sadrži elektronički pecat i nakon sto ste ju preuzeli na računalo iii mobilni uređaj možete ju slati elektroničkom postom iii ispisati, ovisno o potrebama.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
"Kako zaštititi djecu na internetu"
Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.
U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.
http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu
Ukupno: 530872