preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
vijesti

„Special Needs Education: A step-by-step approach“, Kalamata, Grčka

U sklopu Erasmus+ projekta „U korak s vremenom za uspješnu inkluziju“ profesorice Ana Topal i Marija Schjaer pohađale su strukturirani tečaj „Special Needs Education: A step-by-step approach“. Tečaj se održao u Kalamati u Grčkoj od 27. listopada do 2. studenoga 2019. godine.

Za vrijeme pohađanja strukturiranog tečaja Special Needs Education: A step-by-step approach imale su priliku bolje upoznati grčki obrazovni sustav, kao i način realizacije inkluzije učenika s teškoćama u odgojno obrazovni sustav. Osim teoretskih sadržaja i radionica, organizirane su posjete školama E.E.E.E.K. (škola za djecu s posebnim potrebama) i X. Gymnasium (osnovna škola) gdje su se upoznale s neposrednim radom s učenicima i razmijenile iskustva s nastavnim osobljem. Osim profesorica iz Hrvatske na tečaju su sudjelovali profesori iz Estonije, Latvije, Bugarske i Slovačke s kojima su izmijenile iskustva inkluzije i rada s učenicima s teškoćama. Na tečaju su predavači prezentirali razne nove metode rada s učenicima s teškoćama čime su motivirali polaznike za kreiranje personaliziranih materijala i aktivnosti.

Organizator tečaja bio je Areadne, Lifelong Learning Centre iz Kalamate koji je sudionicima omogućio da upoznaju povijesne znamenitosti Kalamate i okolice te kulturu i običaje grčkog naroda.

  :: opširnije :: 


objavio: IRENA RAJKOVIĆ  datum: 2. 12. 2019. 09:36

Special Education Classroom: Effective Strategies and Productive Learning Environmen Vijest ima dokument u privitku

Profesori Nina Burić i Marin Čuljak bili su od 14. do 20. listopada u Stockholmu u Švedskoj. Tamo su pohađali strukturirani tečaj Special Education Classroom: Effective Strategies and Productive Learning Environment u organizaciji udruge Motivated Learning for Everyone iz Bugarske u okviru Erasmus+ projekta.

                             

Tečaj su, osim profesora iz Hrvatske, pohađali profesori te stručni suradnici iz Portugala, Španjolske, Slovenije, Slovačke i Grčke, ukupno njih 18. Glavni cilj tečaja je doprinijeti promicanju inkluzivnog obrazovanja i osposobljavanja u kontekstu socijalne i kulturne raznolikosti. Profesori i stručni suradnici su kroz mnoge aktivnosti razvijali svoja znanja i vještine o inkluziji učenika s teškoćama te stjecali nove (znanja o poteškoćama s kojima se učitelji susreću u učionici: poremećaji učenja, poremećaj hiperaktivnosti s nedostatkom pozornosti (ADHD), intelektualni nedostaci, poremećaji u ponašanju, tjelesni nedostaci, oštećenja osjeta te učenici migranti/izbjeglice, vještine o tome kako pomoći i poučavati učenike s tim poteškoćama). Kroz grupne aktivnosti razmjenjivali su iskustava i ideje. Sudionici su upoznali kulturne raznolikosti Švedske i zemalja iz kojih dolaze te stvorili mogućnosti za buduću suradnju. U sklopu tečaja posjetili su i švedsku osnovnu školu koju pohađa oko 400 učenika, a u nju su integrirani i učenici s teškoćama. Kroz taj posjet upoznali su se sa švedskim obrazovnim sustavom i strategijma kojima se profesori koriste u poučavanju učenika s teškoćama.

U slobodno vrijeme profesori su razgledali švedsku prijestolnicu i posjetili mnogobrojne edukativne muzeje budući da je Stockholm jedan od svjetskih gradova s najvećim brojem muzeja.

Profesori Nina Burić i Marin Čuljak vratili su se obogaćeni za jedno veliko iskustvo i nadaju se da će njime doprinijeti promicanju inkluzije u našoj školi i zajednici.

  :: opširnije :: 


objavio: IRENA RAJKOVIĆ  datum: 8. 11. 2019. 15:50

U korak s vremenom za uspješnu inkluziju Inclusive Teaching and Special Education Needs 22.9. – 28. 9. 2019. Bath, England Vijest ima dokument u privitku

Prvu mobilnost iz projekta ostvarile su pedagoginja Ksenija Vatavuk Margetić i profesorica Snježana Starčević.

Tijekom pohađanja strukturiranog tečaja Inclusive Teaching and Special Education Needs imale smo priliku bolje upoznati engleski obrazovni sustav, kao i oblike inkluzije učenika s teškoćama u odgojno obrazovni sustav. Ostvareni su posjeti školama: Fosse Way Special School i Bath Academy u kojima smo upoznale neposredni rad s učenicima boravkom na nastavi i razmijenile iskustva s nastavnim osobljem o inkluziji učenika s teškoćama. Tijekom tečaja imale smo priliku voditi konstruktivne razgovore s ostalim polaznicima i upoznati iskustva inkluzije u talijanskim, španjolskim i njemačkim obrazovnim sustavima. U jednom od zadataka, tijekom tečaja, imale smo priliku prezentirati našu školu i naše viđenje rada s učenicima s teškoćama.

Organizator tečaja bio je Merganser Consulting Ltd. koji nam je omogućio da upoznamo i povijesne znamenitosti Batha-a te kulturu i običaje engleskog naroda.

Vratile smo se obogaćene novim znanjima i  iskustvima koje ćemo prenijeti ostalim kolegama i učenicima i implementirati ih u svoj rad.

  :: opširnije :: 


objavio: IRENA RAJKOVIĆ  datum: 11. 10. 2019. 14:23

ERASMUS+ PROJEKT EKONOMSKE ŠKOLE VELIKA GORICA Vijest ima dokument u privitku

U sklopu ERASMUS+ projekta Ekonomskoj školi Velika Gorica u svibnju 2019. godine odobren je međunarodni projekt pod nazivom „U korak s vremenom za uspješnu inkluziju“.  

             

Usvajanje novih metoda i alata učenja (uz primjenu IKT-a), aktualizacija nastavnog sadržaja i kurikuluma, upoznavanje s primjerima dobre prakse i razmjena iskustava s nastavnicima drugih europskih odgojno-obrazovnih ustanova ostvarit će na tečajevima: Special Education Classroom: Effective Strategies and Productive Learning Environment u Švedskoj, Inclusive Teaching and Special Educational Needs u UK i Special Needs Education: A step-by-step approach u Grčkoj.

Tijekom školske godine 2019./2020. u projektu će sudjelovati: Ksenija Vatavuk Margetić, Snježana Starčević Nina Burić, Ana Pugar, Marija Schjaer i Marin Čuljak

  :: opširnije :: 


objavio: IRENA RAJKOVIĆ  datum: 1. 10. 2019. 13:49
» Arhiva naših vijesti    
 


Tražilica



Kalendar
« Veljača 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

Sigurnost

"Kako zaštititi djecu na internetu"

Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.

U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.

http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu

 

 


E-dnevnik

CODE


Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 12. 2015.

Ukupno: 213798

Hrabri telefon
Lista linkova je prazna

Sigurnost


Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

Anketa
Crno ili bijelo?




Forum

Korisni linkovi
Dnevni tisak


Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju