SVI SMO MI JEDNAKI
Autor: Krešimir Vurnek, 17. 6. 2024. 14:41
SVI SMO MI JEDNAKI
U našoj školi vidljiva je kontinuirana potreba nastavnika za dodatnim usavršavanjem u području rada s učenicima s teškoćama u učenju. Erasmus plus program je jedan od adekvatnih načina na koji se može zadovoljiti ta potreba.
Mobilnost nastavnika iz aktiva ekonomske grupe predmeta, jezične, društvene i prirodne grupe predmeta omogućuje jedak pristup pojedinoj teškoći na razini aktiva. Različita područja zahtijevaju različite pristupe učeniku s teškoćom. Nastavnici su na različitim lokacijama, preko primjera dobrih praksi i različitih obrazovnih politika stekli novo iskustvo, vještine i znanje koje ćemo implementirati i prilagoditi svakodnevnom životu škole.
Na 6 strukturiranih tečajeva poslano je 16 nastavnika čije su aktivnosti biti usmjerene na ostvarivanje sljedećih ciljeva:1. „Planiranje i programiranje rada“- razvoj novih strategija pripremanja radnih materijala, poput plana s uputama za izradu materijala za učenike s teškoćama u učenju. 2. Poučavanje i podrška učenju- primjena novostečenih znanja o poučavanju i podršci učenju učenicima s poteškoćama. 3. Postignuća i ishodi učenja: - usvajanje i primjena novih IKT alata za vrednovanje i praćenje postignuća učenika sa specifičnim poteškoćama, s naglaskom na PSA, Down sindrom, ADHD; te povećanje uključenosti roditelja u olakšavanje rada s učenicima.
Implementacijom ovog projekta Škola omogućuje: 1. Jednak položaj svakog učenika pri usvajanju novih znanja i vještina - priprema plana i programa rada prema vrsti teškoća - priprema obrasca sa uputama na koji način pripremiti radne materijale prema vrsti teškoće - upute nastavnicima na koji način pristupiti učeniku s određenom teškoćom - definiranje kriterija vrednovanja učenika prema vrsti teškoće 2. Aktivno uključivanje roditelja u rad učenika - radionice za roditelje i nastavnike koje uključuju roditelje kao suradnike nastavnicima pri kreiranju pristupa rada učeniku s određenom teškoćom.
U privitku se nalazi e brošura koja sadržava sve specifične teškoće u učenju, metode i oblike rada.
[više]Učenici i roditelji mogu iz e-Dnevnika ispisati potvrde o školovanju učenika koje mogu koristiti za različite svrhe [ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge]. Potvrda sadrži elektronički pečat i koristi se u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. U padajućem izborniku učenik iii roditelj mogu odabrati odgovarajuću svrhu potvrde iz šifarnika i nakon toga ispisati potvrdu. Ovako generirana potvrda je u pdf formatu, sadrži elektronički pecat i nakon sto ste ju preuzeli na računalo iii mobilni uređaj možete ju slati elektroničkom postom iii ispisati, ovisno o potrebama.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
"Kako zaštititi djecu na internetu"
Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.
U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.
http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu
Ukupno: 527152