preskoči na sadržaj

Ekonomska škola Velika Gorica

 > Projekti
Vijesti

Erasmus + projekt „Zeleni web marketing“

Autor: Krešimir Vurnek, 30. 6. 2023.

Poštovani,

U školskoj godini 2022./2023. u okviru programa Erasmus + proveli smo međunarodni projekt ”Zeleni web marketing”.

Više o samom projektu možete saznati iz nastavnog teksta, linkova kao i priloga na dnu teksta :

Provedba projekta je tekla u skladu s preporukama Erasmus + standarda:

U projektu je sudjelovalo 18 učenika, od toga ih je 10 birano po kriteriju smanjenih mogućnosti – 5 učenika se školuje po individualiziranom programu, a 5 su učenici sa socijalnim barijerama, čime smo zadovoljili princip uključivosti tj. inkluzije. Sam odabir učenika protekao je na transparentan način i bez žalbi ili prigovora. Održani su u dva navrata i roditeljski sastanci.

Učenici su u Varšavu putovali busom, što je sukladno „zelenom putovanju“. Pratile su ih osobe u pratnji, koje su se brinule za sigurnost učenika i realizaciju aktivnosti. Učenicima smo osigurali i smještaj s obrocima.Prije mobilnosti su imali jezičnu pripremu, pedagoško-psihološku, kulturno-povijesnu i stručnu. Isplaćena im je individualna potpora. Potpisani su Ugovori o financijskoj potpori, Ugovor o učenju, Izjava o zelenom putovanju, Izjava o zaštiti podataka.Nakon mobilnosti su dobili Potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi i Europass mobility dokumenti na hrvatskom i engleskom jeziku.

Redovito smo – prije i tijekom mobilnosti diseminirali projekt kroz online portale, facebook  i instagram.  Kroz dva radna tjedna, od 20.11. do 2.12. 2022. učenici su dnevno radili 8 sati na poslovima iz područja Zelenog web marketinga“ – GWM- pod vodstvom mentora na radnom mjestu i  izvršavali radne zadatke iz GWM te pritom vodili mapu radova, što im je omogućilo učenje i stjecanje vještina i iskustva u međunarodnom radnom okruženju. Planirani radni zadaci i aktivnosti su u potpunosti ostvareni, a tvrtka se pokazala kao pouzdan i kreativan partner, koji je pokazao da „rad i učenje mogu biti i zabavni“, kako su nam učenici napisali. Stečena znanja, iskustva i primjere s mobilnosti, učenici integriraju u osobni razvoj i razvoj drugih učenika kroz diseminacijske aktivnosti. Provedba projekta „Zeleni web marketing Ekonomske škole“ omogućuje učenicima da stečena znanja i iskustva primjene u radu Škole.

Ovim projektom škola prati trendove na tržištu rada te će ih implementirati u svoj obrazovni program i na taj način pripremiti učenike za tržište rada. Promjene koje ostvarujemo u narednom razdoblju tiču se održivog razvoja, digitalizacije nastavnog procesa i jednake mogućnosti za sve učenike. Projektom aktualiziramo kurikul predmeta DOP, poduzetništvo, marketing, obiteljski postao i vježbenička tvrtka dodajući im nove sadržaje iz GWM čime se učenici potiču na razvijanje ekološke i marketinške svijesti te im se povećava interes za GWM, bolje ih se osposobljava za primjenu znanja u stvarnim situacijama i za uspješno i aktivno sudjelovanje u društvu, s obzirom na glavne ciljeve projekta: a)povezivanje teorije i prakse iz GWM uvođenjem u svijet rada u međunarodnom okruženju, b)primjenjivanje teorije iz GWM kroz sudjelovanje u radnom procesu.

Provedbom projekta Škola je učenike bolje pripremila za izlazak na tržište rada kroz primjenu teorije iz GWM-a i sudjelovanja u radnom procesu u kontroliranim uvjetima. Omogućila je učenicima bolje razumijevanje i povezivanje teorije i prakse te korelaciju predmeta kroz implementaciju GWM-a u nastavne planove. Provedbom projekta „Zeleni web marketing Ekonomske škole“ učenici i nastavnici aktivno utječu na promicanje održivog razvoja i digitalizacije obrazovnog procesa, a uključivanjem svih učenika u projekt izjednačujemo mogućnosti obrazovanja za sve učenike. Na taj način učenici zajedno s nastavnicima stečena znanja, vještine i stavove iskorištavaju za pronalazak održivijih rješenja u svakodnevnom radu Škole.

PROVEDENE AKTIVNOSTI:

Identificiranje i uspostavljanje kontakta s klijentima koji imaju implementiran zeleni marketing u svoje poslovanje. Dogovaranje poslovnog sastanaka s klijentom. Sastanak s klijentom na kojem se utvrdio proizvodni asortiman kojeg se plasira na tržište pomoću alata GWM-a.Istraživanje karakteristike proizvoda te njegovu cijenu (prva dva elementa marketinškog miksa). Istraživanje stanja na tržištu, odnosno utvrđivanje cijene, načina promocije i distribucije konkurentskih proizvoda. Upoznavanje s eko-oznakama (npr. EU Ecolabel, ISO 1400) i eko-ambalažom, važnim alatima GWM-a.Istraživanja i segmentacije tržišta. Analiziranje podataka specijaliziranih agencija za istraživanje navika potrošača koje koristi tvrtka partner. Osmišljavanje i kreiranje kreativne promotivne kampanje u kojoj je naglasak na zelenom proizvodu – predstavljanje proizvoda i klijenta (poduzeća) kao ekološki osviještenog i društveno odgovornog kroz izradu različitih GWM materijala i oglasa. Izrada plana promocije zelenog proizvoda klijenta. Izrada i priprema prezentacije plana promotivne kampanje. Sastanak s klijentom te prezentiranje promotivne kampanje. Stvaranje medijskog (online) prostora za oglašavanje te plasiranje izrađenih materijala i oglasa. Praćenje i nadzor svih kanala promocije te kontakt s kupcima. Izrada prezentacija rezultata kampanje i predstavljanje klijentima. Obilazak kulturno – povijesnih znamenitosti Varšave. Podjela certifikata.

 

STEČENA ZNANJA I VJEŠTINE:

Upoznavanje s eko dobavljačima za tvrtku na inozemnom tržištu i sudjelovanje u komunikaciji s tim eko dobavljačima, s načinom propagiranja proizvodnje eko proizvoda na inozemnom tržištu i sudjelovanje u stvaranju te propagande, sa stvaranjem eko ambalaže proizvoda i sudjelovanje u njezinom kreiranju, s označavanjem ekoloških oznaka i sudjelovanje u propagiranju takvih proizvoda, s politikom cijena eko proizvoda i sudjelovanje u njezinoj kreaciji za novi proizvod, u stvaranju promocijskog oglasa za eko proizvod i u stvaranju promocijske kampanje za ekološku tvrtku, s distribucijom eko proizvoda i sudjelovanje u osmišljavanju te distribucije za novi ekoproizvod, s načinom prodaje eko proizvoda i sudjelovanje u prodajnom procesu s načinima isticanja eko proizvoda na prodajnom mjestu i sudjelovanje u tom isticanju.

PRIRUČNIK "Zeleni web marketing" možete pogledati i preuzeti pod Priloženi dokumenti (na dnu obavijesti).

 

Hvala na pažnji i srdačni pozdravi!

Erasmus + tim

ERASMUS + projekt "Zeleni web marketing"

ERASMUS + Zeleni Web Marketing iskustva s mobilnosti

 

 


Priloženi dokumenti:
E_prirucnik_Zeleni_web_marketing.pdf (290.11 KB)


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
VAŽNO

UPUTE ZA EVAKUACIJU U SLUČAJU POTRESA

Priloženi dokumenti:
upute potres.pdf

Potvrde za učenike

Učenici i roditelji mogu iz e-Dnevnika ispisati potvrde o školovanju učenika koje mogu koristiti za različite svrhe [ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge]. Potvrda sadrži elektronički pečat i koristi se u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. U padajućem izborniku učenik iii roditelj mogu odabrati odgovarajuću svrhu potvrde iz šifarnika i nakon toga ispisati potvrdu. Ovako generirana potvrda je u pdf formatu, sadrži elektronički pecat i nakon sto ste ju preuzeli na računalo iii mobilni uređaj možete ju slati elektroničkom postom iii ispisati, ovisno o potrebama. 


 

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Pomoć mladima

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica EŠVG

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Sigurnost

"Kako zaštititi djecu na internetu"

Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.

U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.

http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu

 

 

E-dnevnik
CODE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 11. 12. 2015.

Ukupno: 530872
Hrabri telefon
Lista linkova je prazna
Sigurnost

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Anketa
Crno ili bijelo?



Forum
Korisni linkovi

Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Ekonomska škola Velika Gorica / Kralja Stjepana Tomaševića 21, HR-10410 Velika Gorica / ss-ekonomska-velikagorica.skole.hr / ured@ss-ekonomska-velikagorica.skole.hr
preskoči na navigaciju