Erasmus + projekt „Zeleni web marketing“
Autor: Krešimir Vurnek, 30. 6. 2023.
Poštovani, U školskoj godini 2022./2023. u okviru programa Erasmus + proveli smo međunarodni projekt ”Zeleni web marketing”. Više o samom projektu možete saznati iz nastavnog teksta, linkova kao i priloga na dnu teksta : Provedba projekta je tekla u skladu s preporukama Erasmus + standarda:
U projektu je sudjelovalo 18 učenika, od toga ih je 10 birano po kriteriju smanjenih mogućnosti – 5 učenika se školuje po individualiziranom programu, a 5 su učenici sa socijalnim barijerama, čime smo zadovoljili princip uključivosti tj. inkluzije. Sam odabir učenika protekao je na transparentan način i bez žalbi ili prigovora. Održani su u dva navrata i roditeljski sastanci.
Učenici su u Varšavu putovali busom, što je sukladno „zelenom putovanju“. Pratile su ih osobe u pratnji, koje su se brinule za sigurnost učenika i realizaciju aktivnosti. Učenicima smo osigurali i smještaj s obrocima.Prije mobilnosti su imali jezičnu pripremu, pedagoško-psihološku, kulturno-povijesnu i stručnu. Isplaćena im je individualna potpora. Potpisani su Ugovori o financijskoj potpori, Ugovor o učenju, Izjava o zelenom putovanju, Izjava o zaštiti podataka.Nakon mobilnosti su dobili Potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi i Europass mobility dokumenti na hrvatskom i engleskom jeziku.
Redovito smo – prije i tijekom mobilnosti diseminirali projekt kroz online portale, facebook i instagram. Kroz dva radna tjedna, od 20.11. do 2.12. 2022. učenici su dnevno radili 8 sati na poslovima iz područja Zelenog web marketinga“ – GWM- pod vodstvom mentora na radnom mjestu i izvršavali radne zadatke iz GWM te pritom vodili mapu radova, što im je omogućilo učenje i stjecanje vještina i iskustva u međunarodnom radnom okruženju. Planirani radni zadaci i aktivnosti su u potpunosti ostvareni, a tvrtka se pokazala kao pouzdan i kreativan partner, koji je pokazao da „rad i učenje mogu biti i zabavni“, kako su nam učenici napisali. Stečena znanja, iskustva i primjere s mobilnosti, učenici integriraju u osobni razvoj i razvoj drugih učenika kroz diseminacijske aktivnosti. Provedba projekta „Zeleni web marketing Ekonomske škole“ omogućuje učenicima da stečena znanja i iskustva primjene u radu Škole.
Ovim projektom škola prati trendove na tržištu rada te će ih implementirati u svoj obrazovni program i na taj način pripremiti učenike za tržište rada. Promjene koje ostvarujemo u narednom razdoblju tiču se održivog razvoja, digitalizacije nastavnog procesa i jednake mogućnosti za sve učenike. Projektom aktualiziramo kurikul predmeta DOP, poduzetništvo, marketing, obiteljski postao i vježbenička tvrtka dodajući im nove sadržaje iz GWM čime se učenici potiču na razvijanje ekološke i marketinške svijesti te im se povećava interes za GWM, bolje ih se osposobljava za primjenu znanja u stvarnim situacijama i za uspješno i aktivno sudjelovanje u društvu, s obzirom na glavne ciljeve projekta: a)povezivanje teorije i prakse iz GWM uvođenjem u svijet rada u međunarodnom okruženju, b)primjenjivanje teorije iz GWM kroz sudjelovanje u radnom procesu.
Provedbom projekta Škola je učenike bolje pripremila za izlazak na tržište rada kroz primjenu teorije iz GWM-a i sudjelovanja u radnom procesu u kontroliranim uvjetima. Omogućila je učenicima bolje razumijevanje i povezivanje teorije i prakse te korelaciju predmeta kroz implementaciju GWM-a u nastavne planove. Provedbom projekta „Zeleni web marketing Ekonomske škole“ učenici i nastavnici aktivno utječu na promicanje održivog razvoja i digitalizacije obrazovnog procesa, a uključivanjem svih učenika u projekt izjednačujemo mogućnosti obrazovanja za sve učenike. Na taj način učenici zajedno s nastavnicima stečena znanja, vještine i stavove iskorištavaju za pronalazak održivijih rješenja u svakodnevnom radu Škole.
PROVEDENE AKTIVNOSTI:
Identificiranje i uspostavljanje kontakta s klijentima koji imaju implementiran zeleni marketing u svoje poslovanje. Dogovaranje poslovnog sastanaka s klijentom. Sastanak s klijentom na kojem se utvrdio proizvodni asortiman kojeg se plasira na tržište pomoću alata GWM-a.Istraživanje karakteristike proizvoda te njegovu cijenu (prva dva elementa marketinškog miksa). Istraživanje stanja na tržištu, odnosno utvrđivanje cijene, načina promocije i distribucije konkurentskih proizvoda. Upoznavanje s eko-oznakama (npr. EU Ecolabel, ISO 1400) i eko-ambalažom, važnim alatima GWM-a.Istraživanja i segmentacije tržišta. Analiziranje podataka specijaliziranih agencija za istraživanje navika potrošača koje koristi tvrtka partner. Osmišljavanje i kreiranje kreativne promotivne kampanje u kojoj je naglasak na zelenom proizvodu – predstavljanje proizvoda i klijenta (poduzeća) kao ekološki osviještenog i društveno odgovornog kroz izradu različitih GWM materijala i oglasa. Izrada plana promocije zelenog proizvoda klijenta. Izrada i priprema prezentacije plana promotivne kampanje. Sastanak s klijentom te prezentiranje promotivne kampanje. Stvaranje medijskog (online) prostora za oglašavanje te plasiranje izrađenih materijala i oglasa. Praćenje i nadzor svih kanala promocije te kontakt s kupcima. Izrada prezentacija rezultata kampanje i predstavljanje klijentima. Obilazak kulturno – povijesnih znamenitosti Varšave. Podjela certifikata.
STEČENA ZNANJA I VJEŠTINE:
Upoznavanje s eko dobavljačima za tvrtku na inozemnom tržištu i sudjelovanje u komunikaciji s tim eko dobavljačima, s načinom propagiranja proizvodnje eko proizvoda na inozemnom tržištu i sudjelovanje u stvaranju te propagande, sa stvaranjem eko ambalaže proizvoda i sudjelovanje u njezinom kreiranju, s označavanjem ekoloških oznaka i sudjelovanje u propagiranju takvih proizvoda, s politikom cijena eko proizvoda i sudjelovanje u njezinoj kreaciji za novi proizvod, u stvaranju promocijskog oglasa za eko proizvod i u stvaranju promocijske kampanje za ekološku tvrtku, s distribucijom eko proizvoda i sudjelovanje u osmišljavanju te distribucije za novi ekoproizvod, s načinom prodaje eko proizvoda i sudjelovanje u prodajnom procesu s načinima isticanja eko proizvoda na prodajnom mjestu i sudjelovanje u tom isticanju.
PRIRUČNIK "Zeleni web marketing" možete pogledati i preuzeti pod Priloženi dokumenti (na dnu obavijesti).
Hvala na pažnji i srdačni pozdravi!
Erasmus + tim
ERASMUS + projekt "Zeleni web marketing"
ERASMUS + Zeleni Web Marketing iskustva s mobilnosti
Učenici i roditelji mogu iz e-Dnevnika ispisati potvrde o školovanju učenika koje mogu koristiti za različite svrhe [ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge]. Potvrda sadrži elektronički pečat i koristi se u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. U padajućem izborniku učenik iii roditelj mogu odabrati odgovarajuću svrhu potvrde iz šifarnika i nakon toga ispisati potvrdu. Ovako generirana potvrda je u pdf formatu, sadrži elektronički pecat i nakon sto ste ju preuzeli na računalo iii mobilni uređaj možete ju slati elektroničkom postom iii ispisati, ovisno o potrebama.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
"Kako zaštititi djecu na internetu"
Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.
U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.
http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu
Ukupno: 530872