Special Education Classroom: Effective Strategies and Productive Learning Environmen
Autor: Irena Rajković, 8. 11. 2019.
Profesori Nina Burić i Marin Čuljak bili su od 14. do 20. listopada u Stockholmu u Švedskoj. Tamo su pohađali strukturirani tečaj Special Education Classroom: Effective Strategies and Productive Learning Environment u organizaciji udruge Motivated Learning for Everyone iz Bugarske u okviru Erasmus+ projekta. Tečaj su, osim profesora iz Hrvatske, pohađali profesori te stručni suradnici iz Portugala, Španjolske, Slovenije, Slovačke i Grčke, ukupno njih 18. Glavni cilj tečaja je doprinijeti promicanju inkluzivnog obrazovanja i osposobljavanja u kontekstu socijalne i kulturne raznolikosti. Profesori i stručni suradnici su kroz mnoge aktivnosti razvijali svoja znanja i vještine o inkluziji učenika s teškoćama te stjecali nove (znanja o poteškoćama s kojima se učitelji susreću u učionici: poremećaji učenja, poremećaj hiperaktivnosti s nedostatkom pozornosti (ADHD), intelektualni nedostaci, poremećaji u ponašanju, tjelesni nedostaci, oštećenja osjeta te učenici migranti/izbjeglice, vještine o tome kako pomoći i poučavati učenike s tim poteškoćama). Kroz grupne aktivnosti razmjenjivali su iskustava i ideje. Sudionici su upoznali kulturne raznolikosti Švedske i zemalja iz kojih dolaze te stvorili mogućnosti za buduću suradnju. U sklopu tečaja posjetili su i švedsku osnovnu školu koju pohađa oko 400 učenika, a u nju su integrirani i učenici s teškoćama. Kroz taj posjet upoznali su se sa švedskim obrazovnim sustavom i strategijma kojima se profesori koriste u poučavanju učenika s teškoćama. U slobodno vrijeme profesori su razgledali švedsku prijestolnicu i posjetili mnogobrojne edukativne muzeje budući da je Stockholm jedan od svjetskih gradova s najvećim brojem muzeja. Profesori Nina Burić i Marin Čuljak vratili su se obogaćeni za jedno veliko iskustvo i nadaju se da će njime doprinijeti promicanju inkluzije u našoj školi i zajednici.
svedska3.png (173.44 KB)
svedska4.png (136.64 KB)
svedska5.png (67.28 KB)
svedska6.png (111.71 KB)
svedska7.png (93.83 KB)
svedska8.png (161.04 KB)
Učenici i roditelji mogu iz e-Dnevnika ispisati potvrde o školovanju učenika koje mogu koristiti za različite svrhe [ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge]. Potvrda sadrži elektronički pečat i koristi se u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. U padajućem izborniku učenik iii roditelj mogu odabrati odgovarajuću svrhu potvrde iz šifarnika i nakon toga ispisati potvrdu. Ovako generirana potvrda je u pdf formatu, sadrži elektronički pecat i nakon sto ste ju preuzeli na računalo iii mobilni uređaj možete ju slati elektroničkom postom iii ispisati, ovisno o potrebama.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
"Kako zaštititi djecu na internetu"
Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.
U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.
http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu
Ukupno: 530873