”Iskustvo u digitalnom marketingu” Erasmus+
Autor: Igor Skupnjak, 30. 5. 2019.
PRIRUČNIK "Digitalni marketing za VT" možete pogledati i preuzeti pod "opširnije" Poštovani, U školskoj godini 2018./2019. u okviru programa Erasmus + proveli smo međunarodni projekt ”Iskustvo u digitalnom marketingu”. Više o samom projektu možete saznati iz sljedećih linkova kao i priloga na dnu teksta (PRILOZI SU VIDLJIVI POD "OPŠIRNIJE"): Web https://pjp30218.wixsite.com/mysite Blog https://codarzzcod4.wixsite.com/erasmusesvg2018 Video https://www.youtube.com/watch?v=gw8sfXyiZIE
Skupina od 13 učenika završnih razreda smjera ekonomist Ekonomske škole Velika Gorica odradila je dvotjednu stručnu praksu iz digitalnog marketinga u Münchenu (od 04. do 16. studenog 2018. godine) u tvrtkama Hilfe–von–Mensch-zu-Mensch, Die MacGvyers i Growth Rockets & Partner. Praksa je obavljena u okviru odobrenog Erasmus plus projekta pod nazivom ”Iskustvo u digitalnom marketingu”.
Glavni ciljevi projekta su:
a) povezivanje teorije i prakse iz digitalnog marketinga uvođenjem u svijet rada u digitalnom marketingu u međunarodnom okruženju
b) primjenjivanje teorije iz digitalnog marketinga kroz sudjelovanje u radnom procesu u kontroliranim uvjetima
Specifični ciljevi projekta su veća konkurentnost i veća mogućnost zapošljivosti učenika na europskom tržištu rada po završetku školovanja u zanimanju ekonomist te pojačane jezične kompetencije (engleski jezik).
Predviđeni rezultati projekta su identifikacija faza razvoja procesa digitalnog marketinga u tvrtki u kojoj se obavlja stručna praksa, upotrebljavanje alata digitalnog marketinga i porast vještina i kompetencija u digitalnom marketingu, predviđanje moguće problematike u poslovanju, kritička ocjena digitalnog marketinga tvrtke u kojoj se obavlja stručna praksa i izrada Izvješća o stručnoj praksi u kojem se opisuju radna iskustva, primjeri i korišteni alati.
Projekt je prvenstveno povećao kod učenika stručne kompetencije u digitalnom marketingu, te ih učinio konkurentnijima na međunarodnom tržištu rada. Ekonomska škola Velika Gorica projektom podiže atraktivnost i aktualnost strukovnog obrazovanja ekonomista kojeg provodi. Tvrtke partneri su projektom povećali razinu suradnje s našom obrazovnom institucijom i povećali kompetencije rada s mladim praktikantima. Učenici su diseminacijskim aktivnostima prenijeli znanja i vještine učenicima u školi.
Dugoročno projekt lokalnoj i regionalnoj zajednici donosi konkurentniju i atraktivniju radnu snagu, na državnoj razini ostvaruje ciljeve Kurikularne reforme u strukovnom obrazovanju, a na europskoj razini ostvaruje ciljeve Erasmus plus projekata i napore Europske komisije prema povezivanju stanovnika u svrhu razvoja struke i razmjene znanja i vještina.
Svi smo zadovoljni boravkom u Münchenu, a učenici su izuzetno zadovoljni stručnom praksom obavljenom u tri različite tvrtke s istom temom – digitalnim marketingom. Za njih je to bilo izuzetno važno iskustvo, a osim toga usvojili su važna znanja i kompetencije iz informatike i stranih jezika (njemački i engleski). Uz sve to upoznali smo i mnoge kulturno-umjetničke znamenitosti Grada Münchena što je, također, za sve nas bilo korisno i nadahnuto iskustvo. S nekim partnerima tvrtkama dogovorili smo mogućnost buduće suradnje.
Više o samom projektu možete saznati iz sljedećih linkova kao i priloga na dnu teksta:
Web
https://pjp30218.wixsite.com/mysite
Blog
https://codarzzcod4.wixsite.com/erasmusesvg2018
Video
https://www.youtube.com/watch?v=gw8sfXyiZIE
PRIRUČNIK "Digitalni marketing za VT" možete pogledati i preuzeti pod Priloženi dokumenti (na dnu obavijesti).
Hvala na pažnji i srdačni pozdravi!
Provoditelji projekta, Anita Bilić Brdar i Igor Skupnjak
Ekonomska škola Velika Gorica
Ul.K.S.Tomaševića 21
10 410 Velika Gorica
Brosura_Munchen_18i19.pdf (1.02 MB)
Booklet_Munchen_18i19.pdf (1,017.11 KB)
Broschure_Munchen_18i19.pdf (1.02 MB)
newsletter_ISKUSTVO_U_DIGITALNOM_MARKETINGU.pdf (1.79 MB)
Prezentacija_ISKUSTVO_U_DIGITALNOM_MARKETINGU.pdf (3.18 MB)
Digitalni_marketing_za_VT.pdf (1.92 MB)
Učenici i roditelji mogu iz e-Dnevnika ispisati potvrde o školovanju učenika koje mogu koristiti za različite svrhe [ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge]. Potvrda sadrži elektronički pečat i koristi se u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. U padajućem izborniku učenik iii roditelj mogu odabrati odgovarajuću svrhu potvrde iz šifarnika i nakon toga ispisati potvrdu. Ovako generirana potvrda je u pdf formatu, sadrži elektronički pecat i nakon sto ste ju preuzeli na računalo iii mobilni uređaj možete ju slati elektroničkom postom iii ispisati, ovisno o potrebama.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
"Kako zaštititi djecu na internetu"
Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.
U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.
http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu
Ukupno: 530876