Obavijest o natječaju za izbor i imenovanje ravnatelja/ce
Autor: Jagoda Kovačić, 12. 5. 2018.
Obavijest Natječaj za izbor i imenovanje ravnatelja/ice škole koji je raspisao Školski odbor na sjednici održanoj dana 10. svibnja 2018. objavljen je u dnevnom tisku – 24 sata (za područje Republike Hrvatske) u subotu, 12. svibnja 2018. Natječaj traje 8 dana od objave u dnevnom tisku. Na temelju članka 126. i 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14 i 7/17) i članka 143. Statuta, Školski odbor Ekonomske škole Velika Gorica dana 10. svibnja 2018. raspisuje N A T J E Č A J za izbor i imenovanje ravnatelja/ravnateljice škole Uvjeti: Ravnatelj školske ustanove mora ispunjavati sljedeće uvjete: Uz pismenu prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti u izvorniku ili ovjerenom presliku: Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pod jednakim uvjetima pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. stavak 1. - 3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (N.N. 121/17) uz prijavu na natječaj dužni su osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, dostaviti i dokaze iz članka 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji koji su objavljeni na web stranici Ministarstva: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843. Ravnatelj/ravnateljica se imenuje na vrijeme od pet (5) godina. Prijave na natječaj sa potrebnom dokumentacijom dostavljaju se u roku od osam (8) dana od dana objave natječaja u zatvorenoj omotnici na adresu: EKONOMSKA ŠKOLA VELIKA GORICA Ulica kralja Stjepana Tomaševića 21 p.p. 24 10410 Velika Gorica s naznakom “Natječaj za imenovanje ravnatelja” Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola. Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati. O rezultatu natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku 45 dana od isteka roka za podnošenje prijava.
Učenici i roditelji mogu iz e-Dnevnika ispisati potvrde o školovanju učenika koje mogu koristiti za različite svrhe [ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge]. Potvrda sadrži elektronički pečat i koristi se u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. U padajućem izborniku učenik iii roditelj mogu odabrati odgovarajuću svrhu potvrde iz šifarnika i nakon toga ispisati potvrdu. Ovako generirana potvrda je u pdf formatu, sadrži elektronički pecat i nakon sto ste ju preuzeli na računalo iii mobilni uređaj možete ju slati elektroničkom postom iii ispisati, ovisno o potrebama.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
"Kako zaštititi djecu na internetu"
Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.
U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.
http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu
Ukupno: 530876