1. Program EKONOMIST
NASTAVNI PLAN EKONOMIST |
|||||
PREDMETI | TJEDNI BROJ SATI | ||||
1. god | 2.god | 3. god | 4.god | ||
OPĆEOBRAZOVNI DIO | |||||
1. |
HRVATSKI JEZIK |
3 |
3 |
3 |
3 |
2. |
STRANI JEZIK |
3 |
3 |
3 |
3 |
3. |
POVIJEST |
2 |
2 |
- |
- |
4. |
VJERONAUK/ETIKA |
1 |
1 |
1 |
1 |
5. |
GEOGRAFIJA |
2 |
2 |
2 |
2 |
6. |
TZK |
2 |
2 |
2 |
2 |
7. |
MATEMATIKA |
3 |
3 |
3 |
3 |
8. |
KEMIJA |
2 |
- |
- |
- |
9. |
BIOLOGIJA |
2 |
- |
- |
- |
POSEBNI STRUKOVNI DIO | |||||
10. |
OSNOVE EKONOMIJE |
2 |
2 |
2 |
2 |
11. |
STATISTIKA |
- |
- |
2 |
- |
12. |
POSLOVNE KOMUNIKACIJE |
2 |
2 |
- |
- |
13. |
KOMUNIKACIJSKO PREZENTACIJSKE VJEŠTINE |
- |
- |
2 |
- |
14. |
OSNOVE RAČUNOVODSTVA |
2 |
- |
- | - |
15. | RAČUNOVODSTVO TROŠKOVA I IMOVINE | - | 3 | - | - |
16. | RAČUNOVODSTVO PROIZVODNJE I TRGOVINE | - | - | 3 | - |
17. | PODUZETNIČKO RAČUNOVODSTVO | - | - | - | 4 |
18. |
MARKETING |
- |
- |
2 |
2 |
19. |
BANKARSTVO I OSIGURANJE |
- |
- |
3 |
2 |
20. |
TRŽIŠTE KAPITALA |
- |
- |
- |
2 |
21. |
PODUZETNIŠTVO |
2 |
3 |
- |
- |
22. |
VJEŽBENIČKA TVRTKA |
- |
- |
2 |
2 |
23. |
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE |
- |
2 |
- |
- |
24. |
PRAVNO OKRUŽENJE POSLOVANJA
|
- | - | - | 2 |
25. |
INFORMATIKA
|
2 | 2 | - | - |
IZBORNI STRUKOVNI PREDMETI | |||||
|
OBITELJSKI POSAO |
2 |
- |
- |
- |
2. |
GLOBALNO POSLOVNO OKRUŽENJE |
2 |
- |
- |
- |
3. |
UVOD U POSLOVNO UPRAVLJANJE
|
- | 2 | - | - |
4. |
OSNOVE TURIZMA
|
- | 2 | - | - |
5. |
RAČUNOVODSTVO NEPROFITNIH ORGANIZACIJA
|
- | - | 2 | - |
6. |
UPRAVLJANJE PRODAJOM
|
- | - | 2 | - |
7. |
ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠĆA
|
- | - | - | 2 |
8. |
MARKETING USLUGA
|
- | - | - | 2 |
2. Program KOMERCIJALIST
PROGRAM KOMERCIJALIST | |||||
R.BR. | PREDMETI | TJEDNI BROJ SATI | |||
1. | OPĆEOBRAZOVNI DIO | 1. god | 2. god | 3. god | 4.god |
2. | HRVATSKI JEZIK | 3 | 3 | 3 | 3 |
3. | STRANI JEZIK I | 3 | 3 | 3 | 3 |
4. | POVIJEST | 2 | 2 | - | - |
5. | ZEMLJOPIS | 2 | 2 | - | - |
6. | TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA | 2 | 2 | 2 | 2 |
7. | POLITIKA I GOSPODARSTVO | 2 | - | - | - |
8. | VJERONAUK /ETIKA | 1 | 1 | 1 | 1 |
9. | MATEMATIKA | 3 | 3 | 3 | 2 |
10. |
IZBORNI SADRŽAJ: STRANI JEZIK II |
2 | 2 | 2 | 2 |
STRUČNO-TEORIJSKI DIO | |||||
1. | POZNAVANJE ROBE | 3 | 3 | 3 | 2 |
2. | POSLOVNE KOMUNIKACIJE | 2 | 2 | 2 | 2 |
3. | INFORMATIKA | 2 | 2 | 2 | - |
4. | TRGOVINSKO POSLOVANJE | 2 | 3 | 3 | - |
5. | RAČUNOVODSTVO | 2 | 2 | 2 | - |
6. |
PODUZETNIŠTVO |
- | - | 2 | 3 |
7. | OSNOVE TRGOVAČKOG PRAVA | - | - | 2 | - |
8. | PSIHOLOGIJA PRODAJE | - | - | - | 2 |
9. | MARKETING | 3 | |||
10. | TRANSPORT, ŠPEDICIJA I OSIGURANJE | 2 | |||
11. |
TEHNIKA VANJSKOTRGOVINSKOG POSLOVANJA |
3 | |||
PRAKTIČNA NASTAVA | |||||
1. | STRUKOVNE VJEŽBE (PRKTIKUM) | 2 | 2 | 2 | 2 |
2. |
STRUČNA PRAKSA U RADNOM PROCESU |
Učenici i roditelji mogu iz e-Dnevnika ispisati potvrde o školovanju učenika koje mogu koristiti za različite svrhe [ostvarivanje prava na učenički prijevoz, dječji doplatak, stipendiranje i druge]. Potvrda sadrži elektronički pečat i koristi se u svrhu dokazivanja da je učenik u aktualnoj školskoj godini upisan u program i razred, odnosno da ima status redovitog učenika. U padajućem izborniku učenik iii roditelj mogu odabrati odgovarajuću svrhu potvrde iz šifarnika i nakon toga ispisati potvrdu. Ovako generirana potvrda je u pdf formatu, sadrži elektronički pecat i nakon sto ste ju preuzeli na računalo iii mobilni uređaj možete ju slati elektroničkom postom iii ispisati, ovisno o potrebama.
« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
"Kako zaštititi djecu na internetu"
Program Zaštita sigurnosti djece na internetu i u svijetu mrežnih tehnologija pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te partnerstvu s Hrvatskom poštom.
U cilju edukacije roditelja i djece, HAKOM je pripremio i video o zaštiti djece na Internetu koji je dostupan na poveznici http://bit.ly/HAKOM5 , a čija je glavna namjena upućivanje djece o prihvatljivom i odgovornom komuniciranju na Internetu te stvaranju odnosa povjerenja u kojem se djeca odraslima uvijek mogu obratiti ako se zbog korištenja Interneta osjećaju nelagodno, ustrašeno ili ugroženo.
http://bit.ly/HAKOM4 - brošura „Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona“
http://bit.ly/HAKOM5 - video o zaštiti djece na Internetu
Ukupno: 527709