2014-10-21 14:12:19

Teme za završni rad šk. god. 2014./15.

EKONOMIST

PRODAVAČ

OBAVIJEST UČENICIMA ZAVRŠNIH RAZREDA

TEME ZA ZAVRŠNI RAD

 

PROGRAM EKONOMIST

 

Ravnateljica Škole u suradnji s nastavnicima struke – nositeljima tema, a na prijedlog Stručnih vijeća škole donijela je  20.  listopada 2014. odluku o temama za završni rad u šk. god. 2014./15.

Učenici teme za završni rad biraju najkasnije do 31. listopada 2014. g.

POSLOVNE KOMUNIKACIJE

Prof. Jadranka Ćejić i Jožica Balažić

Vrste komunikacija Komunikacije i modeli komuniciranja Pisane poslovne komunikacije u fazi promocije Operativne poslovne komunikacije  i dokumentacija Poteškoće u poslovanju Pisane komunikacije u odnosima s javnošću PODUZETNIŠTVO

Mentor: Katica Perić,prof.

Pravni oblici poduzetništva Životni ciklus poduzetničke organizacije Poduzetničko okruženje Institucijska potpora razvoju poduzetništva Financiranje poslovanja Planiranje poslovanja

 

PODUZETNIŠTVO

Mentor: Jadranka Bernik

Poduzetnička ideja od stvaranja do realizacije Važnost organizacije u poduzetništvu Pravni oblici poduzetničkih organizacija Životni ciklus poduzetničke organizacije Najam i lizing kao tuđi izvor ulaganja Ulaganje u nematerijalnu imovinu Važnost planiranja poslovanja Izobrazba i profesionalni razvoj Zapošljavanje ljudskih potencijala Socijalno poduzetništvo

KOMUNIKACIJSKO-PREZENTACIJSKE VJEŠTINE

Mentor: Jadranka Bernik

Usmena komunikacija Neverbalna komunikacija Govorna prezentacija Prezentacija i prezentiranje Poslovno pregovaranje STATISTIKA

Mentor: Jadranka Bernik,  prof.

Statistički podaci i njihova svojstva Statistički prikaz turističke sezone na Jadranju od 2009.- 2013. Statistički prikaz ostale turističke ponude u RH od 2009.-2013.g. (osim Jadrana) Statistički prikaz vanjskotrgovinske razmjene u RH s odabranim trgovinskim partnerima 2009.-2013. g. Statistički prikaz zaposlenosti u RH 2009.-2013. g.

 

RAČUNOVODSTVO

Mentori: Đurđa Čađenović, prof.

               Višnja Stepanić, prof.

               Jadranka Ćejić, prof.

 

Novčano poslovanje Vrijednosni papiri Blagajničko poslovanje Potraživanja i obveze Porez na dodanu vrijednost Analitičko knjigovodstvo kupaca i dobavljača Kratkoročne obveze Zalihe sirovina i materijala,... Troškovi poslovanja Plaće Trgovačka roba u skladištu Trgovačka roba u prodavaonici Proizvodnja Gotovi proizvodi Izvoz Uvoz Dugotrajna imovina Dugotrajna materijalna imovina Dugotrajna nematerijalna imovina Amortizacija dugotrajne imovine Revalorizacija i vrijednosna usklađenja Dugotrajne imovine Prihodi i rashodi Financijski izvještaji Račun dobiti i gubitka Bilanca Analitička knjigovodstva Računovodstvo obrta

OBITELJSKI POSAO

Mentor: Jadranka Bernik

Uspješnost i zamke obiteljskog posla Važnost malog poduzetništva Priroda i struktura obiteljskog posla Prednosti i ograničenja obiteljskog posla Usklađivanje poslovnih i obiteljskih ciljeva Životni ciklus obiteljskog posla

MARKETING

Mentor: prof. Đurđa Čađenović

Uloga tržišta u rješavanju temeljnih gospodarskih pitanja. Istraživanje tržišta Međunarodni  (globalni)  marketing Planiranje i kontrola marketinga Promocijske aktivnosti u zaštiti ekosustava Publicitet i odnosi s javnošću Zaštita potrošača Ponašanje potrošača Segmentacija i određivanje ciljnog tržišta (za proizvod / uslugu x) Marketing strategije u različitim fazama životnog ciklusa proizvoda x ili usluge Utjecaj marketinškog okruženja na poslovanje proizvodnog poduzeća x ili uslužne organizacije x Proces i razvijanje novog proizvoda Upravljanje kanalima marketinga Organizacija marketinga Osnovne funkcije marketinga Marketing u turizmu Suvremena kretanja u direktnom (izravnom) marketingu Upravljanje masovnim komunikacijama (oglašavanje , unapređenje prodaje, događaji i odnosi s javnošću) Razvijanje strategija i program određivanja cijena Elektronski (online)  marketing Marketinške komunikacije i vrijednost marke Politika proizvoda i dizajna Marketing usluga Politički marketing Marketing u maloprodaji (na primjeru tvrtke X) Marketing neprofitnih organizacija Holistički marketing Prodajna snaga (sila)

 

VJEŽBENIČKA TVRTKA

Mentor:  Jelica Kelava, prof.

   Marija Senjić , prof.

   Katica Perić , prof.

   Đurđa Čađenović, prof.

1. Osnivanje i poduzetničko djelovanje na primjeru Vježbeničke tvrtke….

2. Sajamsko poslovanje na primjeru VT-e

3. Poslovni plan na primjeru VT-e

 

ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠTAJA

Mentor: Jelica Kelava, prof.

 

1.  Analiza financijskih izvještaja pomoću pokazatelja na primjeru

2.  Horizontalna i vertikalna analiza financijskih izvještaja na primjeru

3.  Financijski izvještaji na primjeru

 

RAČUNOVODSTVO NEPROFITNIH ORGANIZACIJA

Mentor: Jelica Kelava, prof.

 

1.  Pojam,  mjesto, uloga i vrste neprofitnih organizacija u Republici Hrvatskoj

2.  Financijski plan neprofitnih organizacija

3.  Financijsko izvještavanje u računovodstvu neprofitnih organizacija

4.  Evidencija poslovnih promjena  na računovodstvenim kategorijama u neprofitnim organizacijama

 

OSNOVE EKONOMIJE

Mentor: Marija Senjić, prof.

            Jadranka Ćejić, prof.

Strukture tržišta Bruto nacionalni proizvod Fiskalna politika Porezni sustav u RH Monetarna politika Uloga HNB-a u osiguranju stabilnosti cijena Gospodarski ciklusi Državni proračun i proračunska politika Javni dug i njegovo financiranje Agregatna ponuda Nadnica kao cijena rada Sindikati i njihova uloga na suvremenom tržištu rada Nejednakost i siromaštvo u suvremenom društvu Nezaposlenost kao problem pojedinca i gospodarstva Gospodarski rast i razvoj Inflacija – vrste i učinci Povijest ekonomske misli – klasična škola Povijest ekonomske misli – suvremene škole Trendovi gospodarskog rasta i razvoja u svijetu od 2000. – 2014. godine Trendovi gospodarskog rasta i razvoja u Hrvatskoj od 2000. – 2014. godine

UVOD U POSLOVNO UPRAVLJANJE

Mentor: Katica Perić, prof.

Uvod u poslovno upravljanje/menadžment Misija, vizija i ciljevi organizacije Planiranje kao menadžerska funkcija Organiziranje kao menadžerska funkcija Vođenje kao menadžerska funkcija Upravljanje ljudskim potencijalima Kontroliranje kao menadžerska funkcija Upravljanje događanjima Menadžment u turizmu Sportski menadžment Ekološki menadžment Projektni menadžment Menadžment u javnom sektoru Krizni menadžment

PRAVNO OKRUŽENJE POSLOVANJA

Mentor: Draženka Ćaćić, prof.

Zaštita prava tržišnog natjecanja Ugovori Sredstva osiguranja namirenja tražbine vjerovnika Ugovor o kreditu i zajmu Radni odnosi Ugovor o kupoprodaji Društva kapitala – Društvo s ograničenom odgovornošću Norme – nepravne i pravne Stvarno pravo – posjed i vlasništvo Pravo zaštite potrošača

 

DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE

Mentor: Ivan Mohar, prof.

1.  Suodnos društveno odgovornog poslovanja i poslovne etike

2.  Koristi od društveno odgovornog poslovanja

3.  Radnička prava u društveno odgovornom poduzeću

4.  Sloboda udruživanja

5.  Održivi razvoj u društveno odgovornom poduzeću

6.  Održivi obrasci proizvodnje

7.  Sponzorstvo i donacije razlike i sličnosti

8.  Marketing za opće dobro

9. Načini zaštite potrošača

10. Primjeri dobre prakse društveno odgovornog poslovanja u hrvatskim poduzećima

 

BANKARSTVO I OSIGURANJE

Mentor: Ivan Mohar, prof.

1.  Tekući račun

2.  Stembena štednja

3.  Obavezno osiguranje od automobilske odgovornosti

4.  Kunski i devizni žiro račun

5.  Životno osiguranje

 

BANKARSTVO I OSIGURANJE

Mentor: Igor Skupnjak, prof.

Bankarstvo i osiguranje Hrvatski bankarski sustav Novac u Hrvatskoj i svijetu Kartično poslovanje u Hrvatskoj i svijetu Kreditno poslovanje banaka i financijskih institucija Štedno-ulagački proizvodi u Hrvatskoj i u svijetu Poslovanje komercijalnih banaka Hrvatska narodna banka Djelatnost osiguranja

RAČUNOVODSTVO NEPROFITNIH ORGANIZACIJA

Mentor: Igor Skupnjak, prof.

Financijski plan neprofitnih organizacija Financijski izvještaji i poslovne knjige neprofitnih organizacija Računovodstvo neprofitnih organizacija

 

TRŽIŠTE KAPITALA

Mentor: Nada Mohar, prof.

Instrumenti tržišta kapitala Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga Središnje klirinško depozitarno društvo Investicijski fondovi Mirovinski fondovi

ZAVRŠNI ISPIT

ZANIMANJE: PRODAVAČ

PRODAJNO POSLOVANJE

Mentor: Nada Mohar, prof.

Prodajna politika Posebni oblici prodaje Suvremeni oblici maloprodaje Pregovaranje u prodaji Faze prodajnog razgovora Načini naplaćivanja robe

OSNOVE MARKETINGA

Mentor: Nada Mohar, prof.

Funkcije marketinga Istraživanje tržišta Čimbenici osobno-prodajnog procesa Struktura i tijek prodajnog razgovora Pospješivanje razgovora

NABAVNO POSLOVANJE

Mentor: Marija Senjić, prof.

Povijesni razvoj trgovine Vrste trgovine prema obujmu poslovanja Vrste trgovine prema području poslovanja Asortiman Planiranje i operativno poslovanje nabave Vrste prodavaonica Elektronička nabava Gubitci na zalihama Zalihe Dokumenti u nabavi Kalkulacija maloprodajne cijene Skladišno poslovanje Inventura

PRODAJNA KOMUNIKACIJA

Mentor: Marija Senjić, prof.

Povijesni razvoj bontona Poslovni bonton Verbalna i neverbalna komunikacija prodavača Poslovna etika Prodajni razgovor Prezentacija proizvoda Uspostavljanje kontakta s kupcem Poslijekupovno zadovoljstvo kupca Rješavanje prigovora kupaca Uspješan prodavač Networking

POZNAVANJE ROBE

Mentor:  Ivan Mohar, prof.

Prehrana i zdravlje Osnovne skupine namirnica u trgovini Povijest i vrste alkoholnih pića Duhan i duhanske prerađevine Pakiranje i ambalaža prehrambenih proizvoda Kućne potrepštine u suvremenom kućanstvu

POZNAVANJE ROBE

Mentor: Ivana Jerleković, prof.

Energetski izvori i prodaja goriva Elektrotehnička roba i njezina prodaja Motorna vozila i dijelovi i njihova prodaja Građevni materijal i njegova prodaja Namještaj i njegova prodaja

POZNAVANJE ROBE

Mentor: Igor Skupnjak, prof.

Proizvodi kozmetičko-parfumerijske industrije Papir i papirna konfekcija Tekstilni proizvodi Guma i gumena roba Proizvodi od plastičnih masa

UPRAVLJANJE PRODAVAONICOM

Mentor: Nada Mohar, prof.

Organizacija poslovanja u prodavaonici Menadžerske vještine Vještine planiranja Upravljanje ljudskim potencijalima Vještine kontroliranja Poslovni procesi i evidencije u prodavaonici Sustavi upravljanja sigurnošću i kvalitetom

Ekonomska škola Velika Gorica