2019-05-30 10:34:00

”Iskustvo u digitalnom marketingu” Erasmus+

PRIRUČNIK "Digitalni marketing za VT" možete pogledati i preuzeti pod "opširnije"

 

Poštovani,

U školskoj godini 2018./2019. u okviru programa Erasmus + proveli smo međunarodni projekt ”Iskustvo u digitalnom marketingu”.

Više o samom projektu možete saznati iz sljedećih linkova kao i priloga na dnu teksta (PRILOZI SU VIDLJIVI POD "OPŠIRNIJE"):

Web

https://pjp30218.wixsite.com/mysite

Blog

https://codarzzcod4.wixsite.com/erasmusesvg2018

Video

https://www.youtube.com/watch?v=gw8sfXyiZIE

 

Skupina od 13 učenika završnih razreda smjera ekonomist Ekonomske škole Velika Gorica odradila je dvotjednu stručnu praksu iz digitalnog marketinga u Münchenu (od 04. do 16. studenog 2018. godine) u tvrtkama Hilfe–von–Mensch-zu-Mensch, Die MacGvyers i Growth Rockets & Partner. Praksa je obavljena u okviru odobrenog Erasmus plus projekta pod nazivom ”Iskustvo u digitalnom marketingu”.

Glavni ciljevi projekta su:

a) povezivanje teorije i prakse iz digitalnog marketinga uvođenjem u svijet rada u digitalnom marketingu u međunarodnom okruženju

b) primjenjivanje teorije iz digitalnog marketinga kroz sudjelovanje u radnom procesu u kontroliranim uvjetima

Specifični ciljevi projekta su veća konkurentnost i veća mogućnost zapošljivosti učenika na europskom tržištu rada po završetku školovanja u zanimanju ekonomist te pojačane jezične kompetencije (engleski jezik).

Predviđeni rezultati projekta su identifikacija faza razvoja procesa digitalnog marketinga u tvrtki u kojoj se obavlja stručna praksa, upotrebljavanje alata digitalnog marketinga i porast vještina i kompetencija  u digitalnom marketingu, predviđanje moguće problematike u poslovanju, kritička ocjena digitalnog marketinga tvrtke u kojoj se obavlja stručna praksa i izrada Izvješća o stručnoj praksi u kojem se opisuju radna iskustva, primjeri i korišteni alati.

Projekt je prvenstveno povećao kod učenika stručne kompetencije u digitalnom marketingu, te ih učinio konkurentnijima na međunarodnom tržištu rada. Ekonomska škola Velika Gorica projektom podiže atraktivnost i aktualnost strukovnog obrazovanja ekonomista kojeg provodi.  Tvrtke partneri su projektom povećali razinu suradnje s našom obrazovnom institucijom i povećali kompetencije rada s mladim praktikantima. Učenici su diseminacijskim aktivnostima prenijeli znanja i vještine učenicima u školi.

Dugoročno projekt lokalnoj i regionalnoj zajednici donosi konkurentniju i atraktivniju radnu snagu, na državnoj razini ostvaruje ciljeve Kurikularne reforme u strukovnom obrazovanju, a na europskoj razini ostvaruje ciljeve Erasmus plus projekata i napore Europske komisije prema povezivanju stanovnika u svrhu razvoja struke i razmjene znanja i vještina. 

Svi smo zadovoljni boravkom u Münchenu, a učenici su izuzetno zadovoljni stručnom praksom obavljenom u tri različite tvrtke s istom temom – digitalnim marketingom. Za njih je to bilo izuzetno važno iskustvo, a osim toga usvojili su važna znanja i kompetencije iz informatike i stranih jezika (njemački i engleski). Uz sve to upoznali smo i mnoge kulturno-umjetničke znamenitosti Grada Münchena što je, također, za sve nas bilo korisno i nadahnuto iskustvo. S nekim partnerima tvrtkama dogovorili smo mogućnost buduće suradnje.

Više o samom projektu možete saznati iz sljedećih linkova kao i priloga na dnu teksta:

Web

https://pjp30218.wixsite.com/mysite

 

Blog

https://codarzzcod4.wixsite.com/erasmusesvg2018

 

Video

https://www.youtube.com/watch?v=gw8sfXyiZIE

 

PRIRUČNIK "Digitalni marketing za VT" možete pogledati i preuzeti pod Priloženi dokumenti (na dnu obavijesti).

 

Hvala na pažnji i srdačni pozdravi!

Provoditelji projekta, Anita Bilić Brdar i Igor Skupnjak

 

Ekonomska škola Velika Gorica

Ul.K.S.Tomaševića 21

10 410 Velika Gorica


Ekonomska škola Velika Gorica